PERSONEL BİRİMLERİ
GENEL KOORDİNATÖR
Görev Tanımı : Ofis ile müvekkil firmalar arası iletişimi sağlar. Ofis genel raporlarını inceler ve gerekli işlemlerin yapılması için ofis müdürü ile değerlendirmeler yapar.
OFİS MÜDÜRÜ
Görev Tanımı : Ofisin işleyişinden sorumludur. Tahsilat çalışmaları ve sonuçları konusunda personel ile gerekli çalışmaları yaparak hedefe ulaşılmasını sağlar.
CALL CENTER ( ARAMA-UZLAŞMA PERSONELİ ) BİRİMİ
Görev Tanımı : Borçlu ile uzlaşma sağlamaya çalışan personel alacak tahsilatında ve ikna konusunda her türlü psikolojik ve sosyolojik ofis içi eğitimden geçmiş olup borçlunun psikolojisini anlayarak uzlaşmaya davet eder.
UYAP İSTİHBARAT ARAŞTIRMA BİRİMİ
Görev Tanımı : Borçlunun UYAP(Ulusal Yargı Ağı Projesi) üzerindeki telefon, adres, tapu, araç, sgk gibi yasal olarak edinebileceği bilgilerini araştırarak ilgili personel birimlerine aktarır.
ADRES ARAŞTIRMA VE GÖRÜŞME BİRİMİ
Görev Tanımı : Adreslere giderek borçlularla rızaları dahilinde görüşür,uzlaşmaya davet eder,borçlu evde bulunmazsa kapısına borca ilişkin bilgilendirme yazısı yapıştırır.
ADLİYE BİRİMİ
Görev Tanımı : İcra takip dosyalarını hazırlar,doysa durumlarını takip eder ve raporlar , haciz işlemlerinin hazırlanmasını sağlar.
RAPORLAMA BİRİMİ
Görev Tanımı : Ofisin her türlü verilerini, borçlu hakkındaki son durumu raporlar ve ilgililere ulaştırır.
Patan Hukuk Bürosu personeli ; her branşta birimleşir. Birim personellerini de biriminde uzmanlaştırarak eğitimden geçirir.